piątek, 4 stycznia 2013

Na początek od autorki

    To jest mój pierwszy blog na którym tak na serio piszę opowiadanie o bohaterce, która jest związana z światem siatkarskim(STOP! więcej nie zdradzę, bo nie będziecie czytać moim postów, więc reszty dowiecie się z biegiem czasu w dodawanych postach).
    Tak więc na początek chciałam zaznaczyć chyba najistotniejszą rzecz: posty będą umieszczane na blogu tylko i wyłącznie w weekendy, gdyż w tygodniu mam straaasznie dużo obowiązków szkolnych i domowych(wyjątkami będą ferie i wakacje, ale i tak będę mniej wiecej wtedy oznajmować w jakim odstępie czasu dodam następnego posta w tych okresach).
    Kolejną rzeczą chcę oznajmić, że to opowiadanie jest całkowicie zmyślone i nie ma tam użytych żadnych nazwisk które znam z życia osobistego(jeżeli się zdarzyła by taka sytuacja to z góry bardzo, ale to bardzo przepraszam).
    Proszę was(chyba jak każdy blogowicz), żebyście zostawili ślad obecności na moim blogu w postaci komentarza.
    Na koniec życzę wam, aby moje rozdziały się spodobały i żebyście zostawiali komentarze pod postami(rozdziałami), bo to naprawdę pomaga w tworzeniu kolejnych postów.


P.S
Pierwszy rozdział powinien pojawić się już jutro w godzinach popołudniowych raczej, ale nie obiecuję czy to będzie wcześniej czy później ;)
I wiem, że obecne tło z siatkówką(której poświęcony jest ten blog) ma nie wiele wspólnego, ale z biegiem czasu dojdę do jakiegoś obrazu, który łaskawie mi się wczyta na tło tego blog, więc narazie muszę korzystać z obrazów w tle jakie oferuje www.blogger.com ;)

1 komentarz: